Nyt on kuusi tuntinen tallipäivä ohi! :) Ja sanon vaan, että jäi kyllä todella hyvä mieli! (: Oli pitkästä aikaa näin kiva päivä. No mä kerron sitte mikä oli niin kivaa. :)

Ensiksi ennen meidän omaa ESTETUNTIA oli kaksi muuta, ja ne meni melko nopiasti, se oli hyvä.
Ja sitten päästään siihen meidän PARHAASEEN ESTETUNTIIN EVER! 
Hevoset;
Minä - Virkku
Jaana - Arska
Jonna - Ramona
Sara - Voksi

Aluks mentiin pienempiä esteitä, ja sitten minä ja Jaana hypättiin pystyä ja in-out:ia 70 cm, se meni hyvin, Arska vaan kielsi ekaksi tuolla in-out esteellä. :D
Sitten me siirryttiin 70 cm okseriin ja sekin meni todella hyvin. (Virkkuhan ei ole hypännyt 60 cm isompia) Ja sitten Henna nosti okserin 80 cm ja Virkku hyppäsi sen varmaan parhaiten esteistä! Eli olen todella ylpeä Virkusta, ja ihan syystäkin! :)

No oli tallilla sitten vielä muutakin hauskaa!! :D Meinaan me harjoteltiin sitä esitystä, ja kaikkein vaikein kohta oli kyllä selvästi se takaa-ajo! :D
Eli siis Jaana ja Ramona jahtas mua ja Voksia. :D Sen teki niin haastavaksi se, kun meidän pollet pukittelivat, koska sehän tapahtuu laukassa, ilman satulaa, ja sitten kun hevoset saivat tarpeekseen niin ne päätti heittää meidät selästä, eka mä tipun puol kuperkeikalla alas, ja sitten Jaana, kumpaakaan ei sattunut sen enempää, paitsi Ramona koppasi Jaanaa päähän jalalla. Ja mä tipuin ton kipeen jalkani päälle. :D
Mutta muuten oli todella kiva päivä, ja niin Hennalla oli tänään synttärit ja saatiin kakkua!! :))

Oi lisää tälläsiä päiviä! :))

Youtubeen tulee varmaan jotain videonpätkää sitte, ku Jaana jaksaa. (: